Nyheder Velkommen til vores nye hjemmeside

Juniorer

Målsætningen for Gilleleje Tennis Klub er, at vi skal have en hyggelig juniorafdeling med en klar ambition om, at alle skal have det sjovt på tennisbanen og fortsætte med at spille tennis livet ud. Vi lægger vægt på, at fastholde flest mulige i tennissportens kvaliteter og at støtte de talentfulde spillere så godt som muligt indenfor de givne rammer.

Jagten 🎾

Kære juniorer

“Jagten” på spillede timer i udendørssæsonen ud over træning er gået i gang. Dem, der når op på 25 timer, får en præmie til Gilleleje Bio – en billet,  sodavand og popcorn. Derudover vil der være en præmie til de 3 juniorspillere, der har spillet flest timer. Så det er bare med at få pakket ketcheren, booket bane og komme ned og spille.

Jagten løber indtil søndag d. 22. septemberog præmierne vil blive overrakt til et juniorarrangement onsdag d. 25. september.

I skal gøre således:

1. find en makker og book en bane
  2. kom ned og spil
  3. Når I har spillet, skal I gå i klubhuset og notere det i den røde A4-mappe “Jagten”.
I skal skrive dato, jeres navn, hvem I har spillet med, hvor længe I har spillet og samlet spilletid, så I kan holde øje med, hvor mange timer I har spillet i alt. Alle skal have deres eget ark.

1. Følg instruktionen i den røde A4-mappe “Jagten”, som ligger i klubhuset.

Er du i tvivl, så spørg din træner, når du er til træning.

Hvis jeres mor, far, søster, bror, bedsteforældre, tante, onkel eller andre I kender, spiller tennis i klubben, så tag dem med ned på banerne. Hvis I møder op til drop-in om torsdagen og søndagen, skal I også skrive det i mappen.

Rigtig god jagt.

Hilsen juniorudvalget
Eva og Mark

Træning og aktiviteter

Udesæsonens træning begynder omkring 1. maj og fortsætter til skolesommerferien. Efter ferien begynder træningen igen og bliver ved til oktober. I oktober starter indendørssæsonen, og den fortsætter til midten af april. Der er dog ingen træning i skoleferierne og på helligdage. Juniortræneren er Zeev og nogle af ungdomsspillerne vil fungere som hjælpetrænere.

I løbet af sommersæsonen vil der være mulighed for at deltage i flere arrangementer. Du får nærmere besked om tilmelding, evt. betaling m.m.

Efter at have spillet i klubben i et stykke tid, vil der være mulighed for at deltage i holdturneringer under Tennis Øst. Det kan du kan tale med Zeev om.

Du skal huske at booke en bane på klubbens hjemmeside, når du selv vil spille uden for træningen. For klubbens medlemmer er det gratis at spille og for en gæst, som ikke er medlem, koster det 50 kr. i timen. Husk: det er godt at få øvet ind i mellem træningen.

Pris for kontigent / træning

Træningen koster 600 kr. for udesæsonen og 600 kr. for indesæsonen. Du skal tilmelde dig inden udesæsonen starter, og igen inden indesæsonen starter. Du får en mail, når det er tid til at tilmelde næste sæsons træning. Hvis der er dage, du ikke kan træne, kan du skrive en besked om det ved tilmeldingen. Tilmelding til træning skal foregå via halbooking eller klik her

TRÆNING

Junior kontigent

DKK

Det årlige kontigent for et juniormedlemskab til tennisklubben koster 375 kr. Det skal være betalt, inden du kan tilmelde dig træningen.

Halbooking

• For at kunne tilmelde sig træning skal man have kontigent via. halbooking. Du skal grundet den nye hjemmeside, registrere dit betalingskort via linket nedenunder. Har du problemer med det, så tag fat i en fra bestyrelsen. Eller send en mail på formand.gillelejetennis@gmail.com
TRÆNING

Junior træning

DKK

Prisen er pr. sæson for enten udendørs eller indendørs. Du skal tilmelde dig inden udesæsonen starter, og igen inden indesæsonen starter

Om holdet

• Udesæsonens træning begynder omkring 1. maj og fortsætter til skolesommerferien. Efter ferien begynder træningen igen og bliver ved til oktober. I oktober starter indendørssæsonen, og den fortsætter til midten af april. Der er dog ingen træning i skoleferierne og på helligdage.

Trænerne

TURNERINGER

Det vil være muligt at deltage i holdturneringer under Tennis Øst. Man vil typisk blive tilbudt dette fra U10, såfremt du er interesseret, og træneren mener, du er kompetent til at deltage i turneringer. Spillernes forældre tager sig af det praktiske i forbindelse med kampene, og en af dem er holdkaptajn. Derudover kan juniorer med spillerlicens individuelt tilmelde sig turneringer, bl.a. via Tennis Østs hjemmeside, www.tenniseast.dk, eller Dansk Tennisforbunds hjemmeside www.tennis.dk. Se nærmere under spillerlicens.

Se aktuelt holdkampskema

Klik her

Spørgsmål og svar

Juniortræneren er Zeev om mandagen og Emil Lausen er junior træneren om mandagen

Start dato

Mandag d. 6.5 kl.16 til 18

Onsdag d.8.5. kl.15.30 til kl.19.30

Junior træning:

Mandage 16.00 til 18.00

Onsdag 15:30 – 19:30

Som forældre bedes jeg være opmærksomme på, om jeres børn er klædt om til træning. Det er ikke velset at spille i ”almindeligt” tøj. Derudover bedes jeg tjekke, at træneren er kommet, når jeg sætter jeres barn af til træning. Han kan være blevet syg eller forhindret.

Gilleleje Tennis Klub har tradition for med deres professionelle træner at tage på en weekendtræning i sæsonen. Som regel går turen til Sverige.

Desuden holdes der sæsonen igennem forskellige arrangementer med hygge og tenniskampe. Læs mere om de kommende arrangementer under ‘arrangementer’.

Endelig holdes der, særligt for holdspillerne, en kick-off-camp i starten af ​​kampsæsonen.