Nyheder Velkommen til vores nye hjemmeside

Baneleje & Gæster

Lej en bane

Ikke-medlemmer inviteres til at leje en udendørs tennisbane i Gilleleje Tennis Klub ved at foretage reservation og betaling på www.wannasport.dk/p/gilleleje-tennis-klub. Timeprisen er kr. 200. Ledige indendørs banetider kan lejes af medlemmerne med adgangschips på timebasis, ved henvendelse til klubbens kasserer på e-mail kasserer.gillelejetennis@gmail.com eller tlf. 51167276. Pris kr. 200 for en time i hallens åbningstid fra 1.september til 30. april.

Rent a court

Non-members are welcome to rent an outdoor court at Gilleleje Tennis Club by booking and paying on www.wannasport.dk/p/gilleleje-tennis-klub. The price is DKK 200 per hour.

Available indoor court times can be rented by members on an hourly basis by contacting the club’s treasurer via email at kasserer.gillelejetennis@gmail.com or phone at +45 51 16 72 76. The price is DKK 200 for one hour during the hall’s opening hours from September 1st to April 30th.

Har du gæst med?

Som medlem af Gilleleje Tennis Klub er du velkommen til at spille med et ikke-medlem (eller et passivt medlem) som gæst under følgende betingelser:

• Hvis du spiller single med et ikke-medlem, skal du booke vedkommende ind som gæst.
  • Hvis der er to medlemmer på banen, behøver I ikke betale for eventuelle gæster.
  • Man må naturligvis ikke booke et andet medlem ind og så i stedet spille med en gæst.
  • OBS Det samme ikke-medlem må i single/doublespil kun i rimeligt omfang deltage i løbet af en sæson.

Prisen for en gæst er kr. 50 uanset gæstens alder og uanset, om der spilles udendørs eller indendørs. Udendørs bookes gæsten ind i bookingsystemet, og samtidig betales der. Indendørs foregår aftale og betaling ved henvendelse til klubbens kasserer, Isabelle Strauss, tlf. +45 51 16 72 76, e-mail: kasserer.gillelejetennis@gmail.com.

Find os her